loading...
وبسایت فرهنگی،هنری فرننگ
هامون حمزه بازدید : 40 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)

ساعاتی از معرفی تلفن همراه هوشمند جدید شرکت اپل نمی گذرد که شرکت های دیگر شروع به تمسخر کردن این موبایل کرده اند و واکنش نشان داده اند.این تلفن هوشمند دارای بتری هایی از جمله بزرگتر شدن صفحه نمایش نسبت به موبایل قبلی آیفون است.

این واکنش ها در صفحات رسمی نوشته شده اند.

در اولین واکنش به سونی می رسیم که امروز در کشور ما نیز بسیاری از مردم از موبایل های آن استفاده می کنند که معمولا هم موبایل هایی با طراحی های خوب و قدرتمند را منتشر می کند.سونی در گذشته کاری به کار کسی نداشت اما اینبار با انتشار تصویری اپل را مسخره کرده است.این تصویر در صفحه رسمی توییتر سونی منتشر شده است

که شعار بزرگتر از بزرگتر اپل را با "بهتر از بزرگتر"عوض کرده است و شعار Xperia z3 هم در تصویر دیده می شود.




Htc نیز بیشتر از اینکه بخواهد واکنش تمسخر آمیز نشان دهد،از این موضوع استقبال کرده است و البته باید بدانید که بین این دو شرکت قرار دادی در مورد حق ثبت های مشترک تا سال 2022 بسته شده است.HTC تصویری از  آیفون 6 و HTC One M8 را منتشر کرد و گفت که این دو خیلی به هم شباهت دارند و به اپل نیز تبریک گفت.



شرکت ASUS هم از قیمت گوشی های ZenFone استفاده کرد و گفت بهترین 6 آنی است که همه داشته باشند.با قیمت آیفون 6 می توان 6 عدد از گوشی های ZenFone را تهیه کرد.



با توجه به مسائلی که قبلا بین شرکت های اپل و سامسونگ گذشت قطعا این شرکت از بقیه کمی بیشتر واکنش نشان می دهد و همینطور هم بوده است. سامسونگ علاوه بر شعار، شش ویدئو برای نشان دادن برتری‌های گلکسی نوت4 به آیفون 6، منتشر کرده است.

در اولین تصویری که در اکانت توییتر سامسونگ واحد فیلیپین منتشر شده است، سخن معروف استیو جابز (موسس و مدیرعامل اسبق کمپانی اپل) به تمسخر گرفته شده است.

هنگامی که HTC گوشی HD 7 را با صفحه‌نمایش 4.3 اینچی معرفی نمود، در مقایسه با پرچم‌ دار اپل در آن سال که آیفون 4 بود، یک گوشی عظیم‌الجثه به حساب می‌آمد و هنگامی که از استیو جابز در مورد این موضوع سوال پرسیده شد، استیو جابز گفت که "هیچ‌کس گوشی‌های بزرگ را نخواهد خرید!" و سامسونگ از این سخن برای تمسخر آیفون 6 استفاده کرده و در زیر آن نوشته حدس بزنید چه کسی نظرش عوض شده.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی