loading...
وبسایت فرهنگی،هنری فرننگ
هامون حمزه بازدید : 86 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

اولین قسمت از کتاب قیمه گیم چندی پیش در فضای مجازی منتشر شده بود و بعد از آن هم قیمه گیم در وبسایت گیمفا منتشر می شد.قیمه گیم سعی دارد دیدی طنز نسبت به مسائل صنعت بازی های ویدئویی داشته باشد و مشکلات و موضوعات مختلفی را در آن بیان کند.

قیمه گیم 13 قسمت دارد و به قلم رسول خردمندی نوشته شده است.رسول خردمندی در گذشته عناوین داستانی مانند بعد گمشده و شاهان تاریکی را نوشته است.حامد افرومند صفحه آرا و گرافیست و آیدین نوری نیز ویراستار این کتاب بوده است.

هامون حمزه بازدید : 129 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)
بیماری ALS باعث مرگ سلول‌های عصبی کنترل کننده حرکت ماهیچه‌ها می‌شود و موجب ضعف عضلانی عصبی می‌شود
ALS یک بیماری پیش رونده است که به تدریج عملکرد تمام عضلات بدن را مختل کرده و ضعف عضلانی بیمار تا جایی پیش می‌رود که منجر به فلج کامل بیمار می‌شود.

این بیماری ممکن است ابتدا موجب فلج دست‌ها، پاها یا هر دو عضو شود و کم کم با اختلال درسیستم عصبی کنترل کننده تنفس، بلع و تکلم بیمار، نفس کشیدن، غذا خوردن و صحبت کردن بیمار را مختل کند به طوری که فرد مبتلا بدون تجهیزات کمکی قادر به تنفس نیست و در مراحل حاد بیماری، علت مرگ و میر ناشی از این بیماری همین مشکلات تنفسی است.
برای مشاهده بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
هامون حمزه بازدید : 42 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)
“صد سال تنهایی” عنوان رمانی به زبان اسپانیایی نوشته نویسنده مشهور “گابریل گارسیا مارکز” و ترجمه “بهمن فرزانه” است که چاپ نخست آن در سال ۱۹۶۷ در آرژانتین با تیراژ ۸۰۰۰ نسخه منتشر شد.این کتاب در مدتی کوتاه شهرتی جهانی پیدا کرد و به ۲۷ زبان دنیا ترجمه شد .“صد سال تنهایی” حاصل ۱۵ ماه تلاش و کار “گابریل گارسیا مارکز” است که به گفته ی خود در تمام این ۱۵ ماه خود را در خانه حبس کرده است .
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
هومان حمزه بازدید : 319 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

با نصب جدیدترین و گسترده ترین نسخه توسعه دهنده بازی اسکایریم به نام «اژدهازاده» یا Dragonborn صدها سلاح، زره، لباس، غار، مقبره، ماموریت، … و البته کتاب به بازی اصلی اضافه می شود. کتاب The Guardian and The Traitor یکی از این کتاب هاست.

هامون حمزه بازدید : 47 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

مسافر،ششمین کتاب از هشت کتاب "سهراب سپهری" است که اولین بار در سال 1345 منتشر شده است.

"سهراب سپهری" شعر "مسافر" را در زمان سفر خود به بابل سروده است.

هومان حمزه بازدید : 25 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

«نگاهی نو به تئوری موسیقی ایرانی» عنوان کتابی است که چاپ مجدد بخش «موسیقیِ ایرانیِ» کتاب «تئوری موسیقی» نوشته کلنل وزیری محسوب می‌شود. شرح و ویرایش‌ کتاب توسط مصطفی کمال پورتراب این اثر را خواندنی کرده است.

هامون حمزه بازدید : 73 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

اصولا وقتي يک چيز در يک زمينه موفق مي شود دليل نمي شود در زمينه ها و صنعت ديگر موفق شود.اين موضوع دقيقا در صنعت بازي هاي کامپيوتري وجود دارد و به وضوح ديده مي شود.براي مثال Mario Bros يک بازي فوق العاده بود اما واقعا يک فيلم افتضاح برايش منتشر شد.يا مثلا سوپرمن که يک قهرمان بسيار دوست داشتني است،هيچوقت براش يک بازي کامپيوتري خوب منتشر نشد و تمامي عناويني که براي آن منتشر شدند اصلا خوب نبودند.تمامي آن ها مشکلات فراواني داشتند.شايد هم در اين بين بازي هاي خوبي نتشر شده باشند اما خب اکثريت آنهايي که ما به ياد داريم حرفي براي زدن نداشته اند.مثال هاي ديگري هم براي اين موضوع وجود دارد ولي فکر مي کنم ديگر قضيه روشن شده باشد.اما خب حالا به اينجا مي رسيم که ممکن است هميشه اين موضوع پيش نيايد يعني شايد عناويني هم باشند که خوب و عالي باشند حتي اگر از روي چيز ديگري ساخته شده باشند.

اينجا به بررسي 5 بازي که از روي آن ها کاميک بوک ساخته شده است مي پردازيم که بسيار موفق بوده اند.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی