loading...
وبسایت فرهنگی،هنری فرننگ
هامون حمزه بازدید : 46 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

عنوان داستانی طرد شده ، از اولین کار های منتشر شده ی من هست که هر چند وقت یکبار به صورت دیجیتال منتشر می شود.ساخت برنامه این عنوان نیز بر عهده هومان حمزه بوده است. برای دانلود برنامه و خواندن داستان به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امیرحسین معیری بازدید : 44 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

بیشتر انسان های اطراف من معتاد هستند ، آنها از ماده مخدری به نام "چای" استفاده میکنند. آنها به این مخدر علاقه بسیاری دارند به طوری که مهمانی ها و مراسم های رسمی را با پخش و توزیع  این نوشیدنی مخرب آغاز میکنند اگر هم کسی اهل استعمال نباشید به زور تعارف یک استکان به او میخورانند تا او هم همرنگ جماعت سر کیف بیاید و حال دنیا را ببرد. البته نگران نباشید این ماده مخدر اصلا غیر مجاز نبوده و دسترسی به آن فقط ۲ تا ۵ دقیقه زمان میبرد اگر هم مواد شما تمام شد شما میتوانید با مراجعه به بقالی سر کوچه که تعداد آنها امروزه کم نیست چند بسته از انواع مختلف متناسب با میل و ذایقه خود تهیه و بعد استعمال کنید ، به همین راحتی !

" ۹۰ درصد مردم اطراف من معتاد هستند آنها روزی چند استکان چای مینوشند. "
 


*اینجانب قصد هیچگونه توهین به کاربران و خوانندگان عزیز نداشتم و میخواستم به این نکته اشاره کنم که چای اعتیاد آور است.

 

همچنین این مطلب در وبسایت شعرنو نیز منتشر شده است.

لینک در شعرنو

امیرحسین معیری بازدید : 39 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

واژه فرننگ با تغییر در کلمه "فرهنگ" بوجود آمده است و به معنای رفتار ها و باور های غلطی است ، که در فرهنگ جامعه ایرانی ایجاد یا وارد شده  و شاید باعث بد نامی هم میهنان و کشور عزیزمان ایران  در سطح جهانی شده است. در واقع هدف این وبسایت و نویسندگانش اصلاح باور های غلط و رفتار هایی است که در منزلت تمدن و فرهنگ ایرانی نیست. وبسایت فرننگ قصد دارد بی طرفانه و با دیدی متفاوت به موضوعات نگاه کند.

البته فعالیت وبلاگ فرننگ فقط به این زمینه محدود نمیشود بلکه فرننگ میکوشد تا در زمینه های مانند:

سبک زندگی ، سینما ، شعر ، ادبیات و ...... فعالیت داشته باشد.

البته این موضوع را به اطلاع خوانندگان عزیز این وبسایت برسانم که این وبسایت و نویسندگانش به هیچ یک از نهاد ها و سازمان های داخلی و یا خارجی وابسته نیست و از هیچ منبعی سرچشمه نمیگیرد. 

 

 

امیدواریم مطالبی که در این وبسایت منتشر میشود برای خوانندگان کارآمد باشد.

با تشکر  

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    کدهای اختصاصی